poniedziałek, 5 sierpnia 2013

SHINee 3rd Album Bound - The Misconceptions Of Us - Repackage


9 sierpnia ukaże się repackage 3 albumu SHINee ~ The Misconceptions Of Us


Ogólnie zawsze jak słyszę o jakiś nowościach od lśniących, to rzucałabym się na to jak hiena na padlinę. Jednak powyższe zdjęcie trochę mnie otrzeźwiło.
Wygląda na to, że w pudełku będą dwie płyty - Chapter 1. Dream Girl – The Misconceptions of You + Chapter 2. Why So Serious - The Misconception of Me + Photobook + plakat [jakbym miała gdzie go powiesić O.o]. Na każdej płycie będzie po jednej nowej piosence ["Selene 6.23" (Koreański tytuł to 'The Distance Between Us') i "Better Off".], ale wygląda na to, że poza tym niewiele się na nich zmieni. No i to właśnie mnie otrzeźwiło, bo ja już obie płyty mam. Cena repackage to coś podchodzące pod 150zł [może trochę taniej jak się znajdzie, ale na pewno ponad 100zł] i nie jestem pewna, czy wydawanie takiej kasy na coś, co właściwie już mam ma sens. Oczywiście mój wewnętrzny Shawol drze ryja, że chce to mieć, ale trzeba też słuchać głosu rozsądku ~ póki co zakupu nie planuję, ale człowiek zmiennym jest, więc może to się zmieni. Wpadł mi teraz w sumie do głowy pomysł, że można by to kupić, a jeśli płyty będą identyczne w środku [w sensie ten sam photobook] to można te stare sprzedać. Ale to się zobaczy.

Jeszcze taka ciekawostka mała ;D Jak zobaczyłam okładkę tego repackage to takie WTF! 

Ale serio, padłam ( )
  A potem padłam podwójnie, bo się okazało, że Key to narysował !



Jak się dobrze przyjrzeć ~ to w prawym, dolnym rogu jest małymi literkami napisane jego imię !

Przy okazji tej notki pomyślałam, że właśnie opiszę obie płyty, które mam ;3

Chapter 1. Dream Girl – The Misconceptions of You 



Jak wyszło MV to padłam. Nie byłam wtedy jakoś głęboko w SHINee World, a mimo to padłam. Choreografia, piosenka ~ wszystko. I ten ich profesjonalizm, kiedy podczas jednego z występów złamał się statyw, a oni pozbierali to wpasowani w układ, tak że nawet nie zauważyłam, podobnie zresztą jak Taemin ( ̄ー ̄)

Płyta wyszła 19 lutego 2013 roku, krótko po tym jak wpadłam w sidła lśniących. Jednak płytę kupiłam dopiero 5 kwietnia, bo wtedy w końcu było mnie na nią stać ^.^ Płyta kosztowała $14,99zł [nie wiem ile to było złotych, bo kupowałam ją razem z inną płytą, więc jeszcze koszt przesyłki się obniżył].




Photobook ma 64 strony. Wiem, że całość opiera się na koncepcie 'misconception' i dobrze im to wyszło, bo niektóre zdjęcia to typowe nieporozumienie ! Ucięte twarze, rozmazany obraz, albo moje ulubione:


ręka w słoiku ;D
Choć nie brakuje też dobrych zdjęć z ich sesji !

Na płycie znajduje się 9 piosenek:

1. Spoiler
2. Dream Girl
3. 히치하이킹 (Hitchhiking)
4. Punch Drunk Love
5. Girls, Girls, Girls
6. 방백 (Aside)
7. 아름다워 (Beautiful)
8. 다이너마이트 (Dynamite)
9. Runaway

Do tego plakat [niestety nie wzięłam w tubie]. 
Ogólnie zazwyczaj plakaty są z tego śliskiego papieru, jednak ten jest z takiego normalnego, co prawda grubego, ale normalnego, przez co złożenia są jeszcze gorsze niż zazwyczaj !


Jako photocartę dostałam maknae


jednak mimo miłości do niego ~ to zdjęcie mi się po prostu nie podobało, więc wymieniłam się z koleżanką na Dino z Dazzling Girl



Taka mała anegdota związana z tym zakupem. Pokazałam rodzince plakat, płytę itp. ~ mówią, że fajne, oglądają i w ogóle, a tata do mnie, że powinnam napisać do nich maila, albo list, bo pewnie mi odpiszą. Naiwny człowiek, chyba myślał, że skoro są z Korei to nie są sławni ~ wyśmiałam go wtedy, serio (*≧▽≦)

Chapter 2. Why So Serious? – The Misconceptions of Me



Pamiętam jaki to był dla mnie cios jak SM promowało ich nadal bez Jonghyuna ! Nie żeby co, ale czy główny wokalista nie jest choć trochę ważny? Mniejsza ~ czas kiedy Dino był nieobecny przez prawie 2 miesiące minął ! <3 Muszę jednak przyznać, że nawet bez niego lśniący dali radę. Teledysk wywołał u mnie palpitacje, bezdech i pewnie jakiś uraz mózgu ! Zwłaszcza Taemin ~ nie mogłam się na niego napatrzeć ;3

Płyta wyszła 26 kwietnia 2013 roku i zamówiłam ją od razu po zobaczeniu teasera, jeszcze w przedsprzedaży ! Pamiętam, że w dzień kiedy wyszła wstałam chyba o 5 rano, ściągnęłam wszystkie piosenki [pamiętam, że miałam wielki problem żeby to zrobić] i w drodze na uczelnie słuchałam ich wszystkich. Myślałam, że tam umrę po drodze. Co chwilę skakałam, zacieszałam, wzdychałam i nadal nie mogłam oddychać! 

Całość z kosztem przesyłki kosztowała mnie 76,48zł.




Photobook też ma 64 strony, ale jest już mniejszym nieporozumieniem od swojego poprzednika, choć nie można powiedzieć, że jest normalny !


Na płycie jest 9 piosenek:

1. Nightmare 
2. Why So Serious? 
3. Shine (Medusa I) 
4. 오르골 (Orgel) 
5. Dangerous (Medusa II) 
6. Like A Fire 
7. Excuse Me Miss 
8. Evil 
9. 떠나지 못해 (Sleepless Night)

Jak dla mnie fakt, że Changmin z TVXQ napisał ostatnią piosenkę było czymś ekscytującym !

Plakat jak dla mnie to cud ! Kocham go i uwielbiam (´∀`)♡


Jako photocartę dostałam Onew ~ pamiętam jaka byłam szczęśliwa z tego powodu !



I ta jego koszulka, która wygląda jak przejechana przez samochód  (≧∇≦)/

Obie płyty są częścią całości ! Po połączeniu okładek można powiedzieć, że Onew z części pierwszej trzyma Key z części drugiej za rękę ~ symbol tego, że się łączą !


Chyba jednak chcę ten repackage TT.TT



1 komentarz:

  1. Key nie ma talentu XDDDD
    W ogóle......... też myślałam nad kupnem tego, nie wiem dlaczego, mimo iż ja nie za bardzo już za szajni, ale byłoby miło, aby Sherlock miał obok to coś, no ale............. do kupienia mam inne płyty c:
    Ten plakat od Why So Serious? jest bardzo i to bardzo piękny ;-;

    OdpowiedzUsuń