środa, 26 lutego 2014

BTS w ASC

Prawda jest taka, że zainteresowałam się BTS [Bangtan Boys] już od ich pierwszego teasera, a potem było tylko lepiej ! 
Zespół, którego imion nauczyłam się najszybciej.
Zespół, którego choreografii uczyłam się z koleżankami całe lato.
Zespół, który zawsze potrafi mnie rozśmieszyć.
Zespół, który z każdym comebackiem jest coraz lepszy.
Zespół... [tak wiele tego jest].

Od czasu ich najnowszego comebacku moje emocje cały czas nie mogą opaść.


A kiedy dowiedziałam się, że będą w ASC [After School Club ~~ chociaż w Polsce to bardziej Before School Club, no ale nieważne xD] to ekscytowałam się i nie mogłam się doczekać.

W końcu nadszedł ten dzień ~ 26.02.2014
Obudziłam się już o 7:30 żeby wszystko na kompie ogarnąć i w ogóle.
No i wyszło na to, że był to najlepszy ASC w moim życiu!

Po pierwsze wybrano moją karę ;D Którą musiał wykonać Jimin !



Jak tak patrzyli się na mojego tweeta to czułam się tak niesamowicie, że nie wiem !
Zwłaszcza Kookie, jakby mówił do mnie ! I to jak powiedział "Zombie In Luv" <3

Zobaczmy jak Jimin wykonuje moją karę ;D

 

 

Najcudowniejsza rzecz świata ! ~ sprawić, że Jimin zatańczy jak zombie ;D
Moje życie jest teraz kompletne <3

W międzyczasie Jimin zrobił też aegyo, ale dzięki mnie było to ZOMBIE AEGYO !!!




Przyczyniłam się do powstania historii~~ moje marzenia się ziściły :D

Było jeszcze piękniej kiedy ASC retweetowało moją selcę


Już byłam pewna, że z taką krzywą mordką wygram [zawsze wygrywają dziwne zdjęcia], ale...

Eric Nam nie kliknął na moje zdjęcie. BTS go nie widzieli !


BYŁAM TAM ! Ale Eric kliknął na osobę nad i pode mną.
Krzyczałam do monitora, żeby wybrał moje, ale niestety.
Może widział, że jestem tą samą osobą od kary i dlatego tego nie zrobił.
Nie żywię do niego żadnych negatywnych uczuć, mimo wszystko zawsze będę go bardzo lubić, no ale być tak blisko i przegrać, ahhh...

Pełno ludzi zaczęło klikać fav. do mojego zdjęcia, ale jakoś mnie to nie pociesza... a oni od rana cały czas to robią !

Prawda jest taka, że emocje jeszcze ze mnie nie zeszły.
I choć jestem zawiedziona, że nie wygrałam płyty, to mam mojego zombie <3
Zresztą to był zdecydowanie najlepszy ASC mojego życia ;D

3 komentarze:

  1. Zaaaazdro :< Ja niestety byłam wtedy na praktykach i nie miałam możliwości czegokolwiek zrobić , yay też bym tak chciała! :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah i chciałabym się dowiedzieć jeszcze gdzie kupowałaś płytę B.A.P no ja mam zamiar kupić BTS ale nie wiem czy przez ebay czy może jest jakaś strona typowo z k popowymi płytami czy jak .;DD

      Usuń
    2. Są strony typowo z k-pop'owymi płytami, ale osobiście nigdy z nich nie korzystałam. Zawsze kupuję na eBay'u w jednym z tych 2 sklepów: http://stores.ebay.pl/GRAPEMUSICLAND?_rdc=1 / http://stores.ebay.pl/KPOP-Market?_rdc=1 . Płyty zawsze przychodzą po około tygodniu, a ten drugi sklep często jeszcze dodaje photocarty w prezencie :)

      Usuń