piątek, 30 sierpnia 2013

Kim Jaejoong 'I' EP


Oto moja pierwsza k-pop'owa płyta. Od niej wszystko się zaczęło ! 
Teraz kiedy o tym pomyślę to mam wrażenie, że to było tak dawno. Jakby w całkowicie innej erze, innym świecie, innym życiu ~ naprawdę !

Wszystko zaczęło się dzięki tej właśnie piosence:


W sumie ta piosenka podchodzi może nawet trochę bardziej pod rock niż pod k-pop. Jednak fakt jest taki, że byłam od tego MV i piosenki totalnie uzależniona ! 
Zazwyczaj obejrzy się teledysk kilka razy, a potem ewentualnie słucha samej piosenki. Ja oglądałam go nałogowo przez ponad miesiąc. I za każdym razem moje serce biło szybciej !

MV i płyta ukazały się 16 stycznia. Pamiętam jak walczyłam ze sobą, czy kupić ją czy nie. Zajęło mi to prawie miesiąc, ale w końcu wzięłam się za siebie, wydałam $21.98 i po 7 dniach płyta była już u mnie. Zamówiłam ją 5 lutego, więc gdy przyszła to miałam akurat ferie. Pamiętam, że byłam odwiedzić rano kuzynkę i akurat jak wracałam do domu to listonosz stał pod drzwiami. Kilka minut później i bym się z nim minęła ! Nie wierzyłam, że paczka z Korei przyszła tak szybko. Byłam taka szczęśliwa i w takim szoku, że nie wiedziałam co ze sobą zrobić ! Bałam się wręcz ją otworzyć. Dokładnie analizowałam wszystko co było napisane na paczce. Wszystkie koreańskie znaczki, moje nazwisko... takie emocje !


Kiedy ją otworzyłam i zobaczyłam jaka płyta jest wielka, jaki ma wspaniały photobook i w ogóle jaka jest cudowna ~ nigdy nie widziałam czegoś takiego. Wszelkie wątpliwości, że wydałam sporo pieniędzy minęły ! Byłam taka szczęśliwa ! 
Piosenek z żadnego albumu jaki mam, nie znam tak dobrze jak właśnie z tego ! Uczucia dotyczące pierwszej płyty są niezapomniane i najcudowniejsze pod słońcem <3

Nawet teraz czuję w sercu coś Takiego ~ choć minęło już pół roku.

Teraz może coś o płycie.



Płyta znajduje się w kartonowym pudełku o takim samym wyglądzie jak okładka płyty.



Photobook ma 52 strony, oto kilka z nich:





Zdjęcia są naprawdę cudowne ^.^

Jest to mini album, więc na płycie jest tylko 5 piosenek, ale za to jakich piosenek:

1. One Kiss
2. Mine
3. 내안 가득히 (You Fill Me Up/There's Only You)
4. 나만의 위로 (Healing for Myself/My Only Comfort)
5. All Alone

Do płyty dołączony był też plakat. W trochę nietypowym formacie:



Pamiętam, że byłam zła, bo kilka dni po tym jak płyta przyszła to okazało się, że wyjdzie repackage 'Y' gdzie są dwie dodatkowe piosenki ! Tak bym chciała mieć 'Only Love' też na płycie ;___;


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz