sobota, 3 sierpnia 2013

Plakat - 'City Hunter'


Już jakiś czas temu kilka razy obiła mi się o uszy postać Lee Min Ho. Nie mam pojęcia dlaczego myślałam, że on ma już grubo ponad 30 lat i dlaczego nie byłam zbytnio zainteresowana !



Po obejrzeniu pierwszego odcinka 'Boys Over Flowers' od razu zakochałam się w postaci, którą grał ~ chociaż niezły był z niego kretyn. Nie rozumiem tylko dlaczego zatrzymałam się na początkowych odcinkach i nie mogę się przebić dalej. Muszę się w końcu wziąć w garść i obejrzeć całość, bo wiem, że warto !

Za to całkowicie wpadłam w sidła 'City Huntera' ! Dramę obejrzałam w ciągu zaledwie kilku dni i śmiało mogę powiedzieć, że to moja ulubiona drama jak na razie ! Nie będę jej streszczać czy reklamować - to trzeba obejrzeć ! A spoilerowanie to jedna z większych zbrodni !
Wiele przelanych łez, okrzyków szoku, ale też wybuchów śmiechu ~ kocham ;3
W dramach musi być akcja jak dla mnie !

W związku z tym, że zakochałam się w tej dramie, postanowiłam kupić sobie plakat !
Kupiłam go na eBay'u za 34,90zł [koszt razem z kosztem przesyłki, który stanowił połowę kwoty]
Wielkość raczej klasyczna 50cm x 70cm [w końcu pionowy, który wpasuje się w drzwi]

Jak większość przesyłek z Korei - paczka przyszła po około tygodniu.
Pierwszy raz przyszedł do mnie plakat w tubie i zdałam sobie sprawę, że taka tuba to cud, miód i orzeszki.


Wszędzie napisy - 'fragile' albo 'handle with care' ! Do tego tuba dobrze zabezpieczona taśmą. Jedyny minus to fakt, że taka tuba jest traktowana chyba jak coś w stylu listu, bo listonosz nie potrzebował potwierdzenia i po prostu zostawił ją sobie opartą o drzwi, bo akurat nikogo nie było w domu.

Rozpływałam się nad wspaniałością tej tuby dlatego, że plakat wychodzi w idealnym stanie.


Gładki jak pupcia niemowlaka ლ(╹◡╹ლ)


Bo przykładowo mój plakat B.A.P już tak wspaniale się nie prezentuje. Wiadomo, że jak kupuje się płytę, to chce się zaoszczędzić i bierze się złożony plakat. Jednak patrząc na wielkie załamanie na ich twarzach śmiem żałować takiej decyzji ! 

Przy następnym zakupie będę musiała to lepiej przemyśleć.



5 komentarzy:

  1. Musisz obejrzeć do końca! Jest taka cudowna *-* Bardzo dużo razy ją oglądałam i kto wie? może jeszcze raz obejrzę gdy skończę Heartstrings? Co do plakatu..... boże, taki cudowny <3
    Ja zamawiam płyty w tubie, nawet jeśli kosztuje te 15 czy 20 złoty drożej, ale za to plakat jest prześliczny <3
    Gdyby mój listonosz postawił mi tubę pod drzwiami, dawno by już nie żył. Domyślam się, że pewnie mieszkasz w bloku, no ale ja niestety w domku, gdzie drzwi idą centralnie na ulicę więc każdy przechodni mógłby podpierdolić.
    W ogóle, czuję się jak jakiś twój fan XD Czytam każdy wpis jaki tu znajdę :3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że jest cudowna, ale tak ciężko mi się zabrać. Chociaż wiem, że jak włączę jeden odcinek to już pójdzie gładko ;D
      Czuję, że teraz też będę już zamawiać w tubie ;D
      No właśnie też mieszkam w domu, z drzwiami na ulicę ~ cud, że nikt mi tego nie zabrał, bo jakiś dzieciak z okolicy pewnie by nie pogardził -,-
      Nie wiesz jaka to radość jak widzę twoje komentarze ;D <3

      Usuń
    2. Pewnie tak ^ ^ Choć to różnie bywa! No ale ta drama jest wspaniała...... a nie to co Secret Garden... nie mogę dalej ;-;
      O.O co to za listonosz........................................ ? W sumie..... ciekawe gdyby mój listonosz, był zmieniony, czyby listonosz zostawiłby pod drzwiami,bo mój dzwoni, a jak nie ma nikogo w domu, to zostawia awizo.... bo w prawdzie tak powinno byc.
      Ojej <3

      Usuń
    3. Za Secret Garden też chcę się zabrać, ale to chyba daleka, daleka przyszłość...
      No jak są normalne paczki to też zostawia awizo, więc tak jak pisałam to chyba traktują jak list tą tubę ~ bo jak nie ma nikogo w domu to zwykłe listy też zostawia wepchnięte w szparę od drzwi...

      Usuń
  2. Chore..... eh, poczta polska </3

    OdpowiedzUsuń