czwartek, 1 sierpnia 2013

Koszulka ~ Polish SHINee World


Jakoś w połowie czerwca Anneaviel [ReplayTeam] wpadła na pomysł, aby stworzyć fanklubowe koszulki. Stworzyła projekt i zajęła się organizacją wszystkiego.

Jak tylko zobaczyłam to wydarzenie, od razu zamówiłam sobie koszulkę ! 
Zazwyczaj zastanawiam się zanim coś kupię. Jednak tym razem zadziałałam błyskawicznie ^^ Podkreśla to jeszcze fakt, że numerem mojego zamówienia było 003 !

Koszulka kosztowała 35zł razem z kosztem przesyłki.

Paczka przyszła do mnie wczoraj. [w końcu coś z Polski, ostatnimi czasy jak dostawałam jakieś paczki to przychodziły one z różnych regionów Azji (★^O^★)]. I jeszcze musiałam lecieć na pocztę, bo akurat jak listonosz przyszedł to nie było mnie w domu.

Koszulka wyszła naprawdę świetna ! Dobry gatunek, wygodna do noszenia i cudny niebieski kolor ! Będę z dumą nosić imiona moich idoli na plecach *:.. o(≧▽≦)o ..:*☆   

Jednak fakt, że zamówiłam ją z prędkością dźwięku ma też swoje wady Nie skupiłam się zbytnio na rozmiarze i wzięłam L (tak na zaś, bo jeszcze będzie za mała ~ taaa (□°)ヘ ).
Koszulka ma męski krój i z tego, co wyczytałam na metce jest na wzrost 190cm ( Д) a ja mam 172cm.
Jednak jak dla mnie to nawet dobrze. Lubię takie luźne, długie koszulki. Wygoda przede wszystkim !





[zdjęcia robione telefonem niestety nie są dobre w oddawaniu rzeczywistości]

Jestem zadowolona z zakupu ! Dzisiaj z dumą śmigałam w niej po mieście  (^~^)
Mam też nadzieję, że noszenie jej będzie kiedyś okazją do poznania gdzieś kogoś z podobnymi zainteresowaniami !
 

1 komentarz: