środa, 26 grudnia 2018

Książkowe cele na 2019 rok



1. Kupować książki zgodnie z zaplanowanym systemem.

System: Mogę kupić 1 książkę/1 książkowy box za każde 4 książki, które przeczytam ze swojego fizycznego TBR (audiobooki i ebooki się nie liczą, chyba, że mam te książki również w formie fizycznej). Ponowne czytane książki również nie wliczają się do tej puli. Na potrzeby tego systemu 1 książka = 350 stron. Czyli np. książka, która ma 700 stron jest liczona jako 2 książki itp.

System nie działa na przyszłość, chyba, że chodzi o kupienie boxa lub podpisanej książki, które mają określony termin do zakupienia.

Fairyloot box styczniowy jest prezentem na nowy rok, pozostałe boxy już kupować będę zgodnie z tym systemem.

2. Skupić się na przeczytaniu/pozbyciu się książek, które mam na swoim fizycznym TBR.

3. Przeczytać 6 klasyków.

4. Przestać czytać książki, które chciałam przeczytać lata temu, a które już nie wpasowują się w mój styl. Przestać czytać książki tylko dlatego, że są popularne. Bardziej skupić się na książkach, które chcę przeczytać. Czytać to, co czuję, że mi się spodoba, a nie wrzucać sobie jakieś randomowe książki na TBR.

5. Nie bać się rezygnacji z czytania i pozbywania się książek.

6. Przejrzeć swoje książki i zostawić tylko te, które naprawdę mi się podobają.

7. Nie hamować się przed ponownym czytanie ulubieńców.

8. Postarać się ukończyć/być na bieżąco z seriami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz