poniedziałek, 6 stycznia 2014

B.A.P 'ONE SHOT' EP


B.A.P znałam już od piosenki 'Rain Sound', a możliwe, że i wcześniej obili mi się o uszy. Jednak dopiero ta piosenka i teledysk mnie powaliły na kolana !


Byłam w sumie świeżo w k-pop'ie i wielu rzeczy jeszcze nie widziałam. A takiego teledysku z fabułą to już w ogóle nie ! Mój umysł był po prostu wystrzelony w kosmos i nie mogłam uwierzyć w to co oglądam ! Byłam jak zaczarowana !


A chociaż nie znałam ich wtedy nawet z imienia czy wyglądu, to naprawdę popłakałam się jak zastrzelili YoungJae !


I choć marzy mi się cała płytoteka B.A.P, to póki co dorobiłam się jednej płyty, właśnie 'One Shot', którą przedstawię poniżej !

Przód:


Tył:


No i przynajmniej porządne pudełko w środku, z którego płyta nie wypada ! [jak ta gówniana pianka, którą często dają] 


Photobook jest naprawdę świetny ! Sesje bombowe !



Trafiła mi się photocart'a z Himchan'em ! Członek mojej trójki ulubieńców [Dae Hyun, Bang Yong Guk, Him Chan], więc radość była i nadal jest :)



Plakat [niestety wtedy zamawiałam jeszcze bez tuby T_T]:


Bardzo się cieszę, że posiadam tą płytę i mam nadzieję, że w przyszłości znajdzie się w mojej kolekcji więcej albumów B.A.P ! 

Yes, Sir !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz